مهندسی طراحی فضای سبز

اصول طراحی فضای سبز شهری و پارکهای جنگلی(tarrahifazayesabz.blogfa.com)

مهندسی طراحی فضای سبز

اصول طراحی فضای سبز شهری و پارکهای جنگلی(tarrahifazayesabz.blogfa.com)

چگونه یک زندگی به دیوارخانه هایمان اضافه کنیم


چگونگی انتخاب سیستم ، گیاه و میزان  هزینه آن جهت  یک دیوار باغ یا دیواره سبز  برای منازل خود

نویسنده: jenniferblaisekramer

مترجم:ابوطالب آقایی

باغ عمودی یک دیوار زنده است که علاوه بر تولید  اکسیژن ، به عنوان یک نقطه کانونی بصری وخیره کننده  به کار رفته و مقرون به صرفه تر از، یک قطعه هنری خوب است. با  اینکه که یک باغ عمودی نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری نسبت  به  بسیاری از پوشش های دیواری دیگر دارد، اما بافت، انرژی و زندگی را از طریق پوشش گیاهی برای  یک اتاق به ارمغان می آوردو تا زمانی که شما به مراقبت ، جایگزینی  و تازه کردن گیاهان به پردازید این سیستم، آن کار را برای شما انجام خواهد داد.  اینجا چیزی است که شما برای شروع ،نیاز به  دانستن آن دارید. 

 

 

چگونه یک زندگی به دیوارخانه هایمان اضافه کنیم


اگر شما قصد ساخت یک باغ عمودی بزرگ تر از آن چه در  تصویر می بینید را دارید نیاز به یک طراح خوب و حرفه ای دارید. در سانتا باربارا، کالیفرنیا، یک طراح دست به تغییر دیوار دفتر کار خود به یک دیواره سبز را نموده که هم خلاقیت را نشان می دهد وهم  اکسیژن تولید می کند. 

 

لطفا ادامه مطلب را از اینجا دنبال کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1394/04/03 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام.
یه زمین دارم
میخوام اونو تبدیل کنم به باغ
دنبال یه طرخ خوب هستم
ممنون میشم کمکم کنید
هزینه طراحی هم پرداخت میکنم/
09399220716
واتس آپ هم هستم. میتونید اونجا پیام بزارید تا با شما تماس بگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد