مهندسی طراحی فضای سبز

اصول طراحی فضای سبز شهری و پارکهای جنگلی(tarrahifazayesabz.blogfa.com)

مهندسی طراحی فضای سبز

اصول طراحی فضای سبز شهری و پارکهای جنگلی(tarrahifazayesabz.blogfa.com)

افتتاح پارک و شهربازی پرندگان خشمگین در فنلاند

افتتاح پارک و شهربازی پرندگان خشمگین در فنلاند


قرار است پارک و شهربازی با تم و مضمون بازی بسیار معروف پرندگان خشمگین در تابستان سال جاری در فنلاند افتتاح شود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارنت،  به طور یقین پارک پرندگان خشمگین یکی از جاذبه های توریستی فنلاندخواهد بود که بر اساس بازی تلفن همراه پرندگان خشمگین طراحی شده است که دارای فروش بسیار بالایی  در جهان بوده و قرار است تا در تابستان به بهره برداری برسد.





این شهربازی با نام Särkänniemi Adventure Park دقیقا همانند سرزمین پرندگان خشمگین طراحی خواهد شد  و در این راه حتی طراحان بازی پرندگان خشمگین یعنی مهندسان Rovio نیز به کمک طراحان این پارک آمده‌اند.

تمامی محوطه پارک دارای سرگرمی‌هایی همچون سواری، بازی های مخصوص و همچنین اماکن اسرار آمیز و جادویی با تم پرندگان خشمگین خواهد بود که در آن کاربران خواهند توانست به صورت بسیار نزدیک و ملموس وارد دنیای پرندگان خشمگین شوند.





میکا سفیا مدیر عامل این پارک در این مورد می‌گوید:

“ما می خواستیم یک منطقه منحصر به فرد با شریک تجاریمان یعنی Rovio طراحی کنیم و در آن تمامی شخصیت‌های پرندگان خشمگین که در فنلاند متولد شده‌اند حضور دارند و در ضمن این پارک قابل استفاده برای تمامی سنین نیز خواهد بود.

پیشتر پارک مشابهی در چین نیز افتتاح شده بود که البته دارای مجوز از طرف شرکت سازنده نبود و انتظار می‌رود جزئیات بیشتر در مورد این پارک در بهار منتشر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد